tisdag 29 januari 2008

Att vara, eller inte vara...blåst..

Jag hittade nyheten under min vanliga läsning på Aftonbladet.

Gert Fylking har tydligen uttalat sig, i direktsändning, om Carola. Där skall han ha sagt att Carola är blåst. Visserligen har ju mannen rätt, men man kanske skall tänka både en och sju gånger innan man kastar stenar i det glashuset.

Fylking fortsätter med att kalla henne en "korkad, religiös kvacksalvare". Han fortsätter med att påstå att Carola förväxlat att hon är sångstjärna med att hon skulle vara en betydelsefull person. Hon är en helt betydelselös människa. Världen hade varit bättre utan hennes korkade uttalanden", säger han.

Jag tycker det är jättekul när någon vågar göra sig obekväm och säga sanningar. Fast jag tycker som sagt att Fylking likväl är en pajas. Är du själv en "Waste of space"? Gör testet och kontrollera.

Sedan kan du ju posta ditt resultat här. Jag återkommer då jag gjort testet.
Jag är minsann inte feg.


- - - - - - - - - - - -
Nu har jag gjort testet. Såhär föll mitt resultat:

Your Score: Nearsighted
You scored 76% social worth, 74% activity, 84% critical reasoning, and 56% awareness!

You are a fairly interactive person and a moderately active force in society, also possessing admiral skills in critical reasoning. These are all well and good, but unfortunately you lack a great amount of perceptiveness or a good grasp of current events. At least you are not a waste of space!




...det kunde ju varit värre...

1 kommentar:

Anonym sa...

En närsynt gammal kärring har lite svårt att läsa vit text på svart botten... men det kanske är DET som är vitsen? ...att gamla kärringar inte SKA läsa din blogg... :o(