torsdag 29 november 2007

Venzuela, Isla de Margarita....

..ja tack.. =)

Nu i natt 02.30 så lämnar jag stan. Vi drar upp till Arlanda för vidare transport till Isla de Margarita via Charles DeGaulle, Paris och Caracas, Venezuela. 13 timmar ska transporten ta, sedan väntar 10 dagars sol och bad. 30 grader i luften, 27 grader i vattnet. All-inclusive. Jag ser fram emot snorkling, dykning sol & bad...kanske lite shopping oxå. ..hoppas även kunna få tillfälle att fiska Piraya.

Jag lovar inte att det kommer uppdateras här under resan, men det skall fotas och dokumenteras och om inte annat så blir det lite bilder här vid hemkomst.

Jag är tillbaka i den här gråa, våta, trista verkligheten den 10 december..om inga förseningar inträffar.

Såhär timmar innan det är dags att dra har man massor att stå i. Det är väskor som skall packas klart, saker som skall köpas (solskyddsfaktor och dyl..), kontroll av packningen, dessutom förväntar sig folk att jag skall arbeta idag. Hur ska jag kunna koncentrera mig på arbete NU?

Nåväl.

Det finns möjligheter att få tag på mig under resan om man vill, via mail. Jag lär nog inte kolla den varje dag, men släng iväg ett mail om det är något du vill..

Vi hörs och ses...

Inga kommentarer: