tisdag 11 september 2007

...till minne av 911..

Idag är det 6 år sedan terroristerna smackade rakt in i World Trade Center och 5 år sedan tokdåren snittade Anna Lindh på NK.

..dessutom.. Idag har jag mina första "lära-känna-samtal" med mina elever i sjuan (att jämföra med utvecklingssamtal...typ) ...ikväll ska jag till Örebro. Premiärmatch med damerna i basketen. träningsmatch visserligen, men ändock..

..en massa drama, på en laddad dag.

..japp, alldeles riktigt. Jag drar paralleller mellan min dag idag och tidigare 11 septembrar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas din dag inte blev så hemsk som du befarade...

Om du gissar vem jag är ????
så kanske du kan få en burk nykokt lingonsylt och lite fryst svamp.

Moggelito sa...

...meeeeen, mammaaaaa.. :)

Anonym sa...

17 SPTEMBER!!!! SITTER O POPPAR NYA KENT PÅ JOBBET. BRA MED WEBRADION SÅ MAN KAN KÖRA REPEAT.:)Vad tycker du mogge? Tycker det är med synth influenser än det har varit tidigare. Dom har utvecklat til lite mer discopop på denna singel i alla fall. Hade hoppats att popkent modell äldre skulle släppas fram med feta gitarrriff .....men dock så är denna bättre än förra plattan. Blir spännande o se hur skivan blir. /Jonas här :)