torsdag 6 september 2007

...en fu**ing jä**a p*ssdag..

..i varje fall började det på det sättet idag.

Jag :
*vaknade 1½ minut innan alarmklockan-dödstrött,
*slog i tån på väg in i badrummet,
*har ont i vänstra axeln,
*upptäcker att jag har dåligt med luft i bakdäcket på cykeln, när jag cyklat en bit,
*återvänder hem för att pumpa däcket,
*cykelpumpshel***et trycker inte i någon luft,
*jag blir smutsig av bakdäcket,
*får gå till jobbet,
*det börjar regna...

..dessutom skall jag vikariera för en So-lärare idag.

Någon som vågar satsa på att det går åt skogen?

..som bonus på detta.. Jag upptäckte just (kl.13:37) att jag inte satt på mig mina foppatofflor idag heller. Nu törs jag inte byta dem mot skorna, då glömmer jag väl säkert byta tillbaka vid arbetsdagens slut..

1 kommentar:

Anonym sa...

...13.37... Ja då har det gått en stund sen dess. Halva dagen är ju KVAR! Hoppas den halvan blir bättre. Annars får du räkna in den som en av årets alla "onödiga dagar"
Jag vet hur det känns...