tisdag 10 juli 2007

Jag kom in

...japp. Mycket mer än så behöver jag inte säga..

In på vad undrar ni nu? Jag har kommit in på "Lärarutbildning
inriktning naturvetenskap-teknik-matematik mot förskola"


Det var inte mitt första val, men kul i.a.f. Bristen kommer ju vara som störst inom de områden då jag är färdigutbildad. Utbildningen är på distans så jag kommer kunna fortsätta jobba på skolan oxå. Exakt hur jag skall lägga upp det får jag fundera på, jag har ju några dagar på mig så att säga. Tacka "ja" gör jag så snart websidan tillåter det (hög trafik på www.studera.nu).. Här skall planeras..

Detta borde man fira på något sätt..
..så här kanske? Cred till Emelie för länken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dina dagars upphov gläder sig högeligen!!!!

Anonym sa...

Förskola? Men hallå... hur tänkte du då? Oj, det rimmade... Det är ju bra att du ska forstätta jobba med eliten, men sen lämnar du oss för massa bäbisar? ojojoj...