söndag 10 juni 2007

Sista veckan

..på jobbet innan semestern.. är inte ens en full vecka. Måndag består av resa till hemlig ort med en av mina klasser(skriver inte vart vi ska, eftersom de små liven är läskunniga). När vi sedan kommer hem måste jag försöka hinna höra av mig till cykelreparatörsuslingen som lagat min cykel. Jag hade cykeln inlämnad för ca 2 månader sedan och nu har samma sak gått sönder igen. Det var inte gratis att reparera den heller. 700 baluber. Resterande del av måndagen består av Damträning och tvättstuga. Grym kombo.

Tisdag: Skolavslutning fram till strax efter lunch, sedan åker jag och H. tillsammans med en busslast till Stockholms Stadion för att se Blåvitt förhoppningsvis köra över DIF.


Onsdag: Utvärdering med arbetslaget på skolan (eller rättare sagt..vi skall hem till en kollega under dagen.. och en annan under senare delen av em/kväll. När man sedan vaknar på torsdag..är det S-e-m-e-s-t-e-r. 14 augusti kör vi igång igen.

Är det någon som vill hitta på något under semestern är jag på..

Höres..

Inga kommentarer: