måndag 28 maj 2007

..Våndan av att välja basketskor...

...ungefär där befinner jag mig...
Det står antingen mellan denna eller den här.

Jag har den vita skon hemma, den blåvita måste jag beställa.
Nu frågar du kanske varför i all världen måste Mogge köpa basketskor, men det beror helt enkelt på hans engagemang i Eskilstuna Baskets damlag denna säsong. Team managern måste oxå ha.. Hjälp mig snälla. Jag är ingen Michael Jordan, som ni vet..så det spelar ingen roll att det inte är "top of the line"..eftersom jag betalar dem själv. Lämna en kommentar och låt mig veta din åsikt. Bråttom oxå..om ja nu ska lämna tillbaks de vita..

I övrigt.. Kryssningen var lugn och effektiv.. Inte mycket party på en finlandsbåt under pingsthelgen... Trött var man dock i.a.f..

6 kommentarer:

Anonym sa...

dom vita i svart !

Moggelito sa...

...fegt att använda "anonym" Alva. =) ...dessutom..var de svarta aldrig ett alternativ..eftersom de inte finns att tillgå.

Ica sa...

De med blått! Helt klart!

Anonym sa...

Jag tycker de vita! :)

Anonym sa...

Men Hallå! jag tycker klubben ska sponsra med halva priset såklart. är ju en självklarhet i dagens samhälle. men annars så tycker jag dom lila mm takk takk

Anonym sa...

Mogge låna carst kronandojor, det är verkligen INTE top of the line, men dom funkar:)

Lufthål, modernt värre :)