lördag 4 juni 2011

Jag...ett pucko.

Mitt startnummer


Jag skall "springa" Å-varvet om tre timmar. Uppladdningen är i slutfasen. Jag har fyllt på med mycket vätska, vilket är extra viktigt en varm dag som denna.. 24 grader i skrivande stund. Jag kan inte på något sätt påstå att jag förberett mig väl, men jag är ju sådär "envist trög" ibland. :) Mina förberedelser har bestått i att jag spelat lite basket och den regelbundna tisdagstennisen, såklart men vet att det inte är samma sak som löpning på längre distans.


Skitsamma. Det får gå som det går. Man skall tydligen kunna få sin målgång på film..så jag lovar att ni får ta del av denna isåfall..


För övrigt.. Så vet jag att jag suger på att uppdatera bloggen.



Till sist: 1/7 av våra liv tillbringar vi på lördagar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Du tog dig runt, vad jag förstår...

Easy Cool sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.