fredag 9 juli 2010

Sommarstängt?

Har jag gått på sommarledigt på allvar nu? Ja, det verkar inte bättre. Solen värmer en massa, vilket är skönt. Jag har lyckats få en snygg röd ton på framsidan av kroppen. Idag tänkte jag väl försöka jämna ut brännan. Antingen genom att bli röd på ryggen också, eller så hoppas jag kunna bli riktigt snyggt brun på hela kroppen. Finns l'ge för grillfest ikväll, får se hur jag känner för det då, just nu gör jag det inte.

Det är nu bara två matcher kvar i fotbolls-VM, bronsmatch och final. Därefter är festen i Sydafrika över.. Undrar vad man skall fylla kvällarna med då? Det skall nog inte vara några problem att få tiden till att gå.

På måndag bär det i.a.f av till huvudstaden med familjen. Gröna Lund står på schemat. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: