tisdag 27 april 2010

En säsong till handlingarna..

Sådant känns ju alltid lite vemodigt. Ikväll tar det definitivt slut, då vi ska käka avslutningsmiddag på O'Learys som brukligt är. Hur nästa säsong blir har jag ingen aning om än. Allra troligast så fortsätter jag med min del om laget/klubben vill ha mig..vill säga. Vi tog ju steget upp till division 1 och har ett ungt, spännande lag. Klart man vill vara med på en sådan utmaning.

Jag har införskaffat en PS3a och även en del spel. Heavy Rain är ett grymt coolt spel där varje litet val påverkar den framtida handlingen. Jag har spelat det varje kväll sedan i lördags och jag tror jag kommit en bit på väg. Jäkligt snyggt är det oxå..

Den här veckan valde jag att ligga lite lågt med jobb och arbetar följdaktligen bara måndag och fredag. Jag tror inte jag kommer aktivera onsdagen eller torsdagen, inte som det känns just nu i.a.f.

Nu skall jag ta tag i lite småsaker innan det är dags att bege sig ner på stan för att vara med och inhandla en present till en god vän som fyller år..troligen följt av en fika..och så middagen på O'Learys då..

Inga kommentarer: