måndag 4 maj 2009

..sliten..

..men det är väl ok.. Billys Basket Cup är över, alltid lika skoj, men väldigt jobbigt oxå. Många, långa pass, en del trevlig basket, roliga människor och mindre skojiga oxå, förstås.. Säsongen är nu officiellt helt slut. Nu blir det till att koncentrera sig på arbete och teaterrepetioner den närmaste tiden. Flera roliga projekt på gång där ju.

Skönt med lite basketledighet, det behövs.. Detta för att ladda batterierna för att ev köra igång igen senare i sommar. Den som lever får se.

Kommer jobba en hel del på Stålfors fram til avslutningen, vilket inte alls gör ont i plånboken. Jag har ju saker jag vill göra som kanske kostar lite pengar, sedan måste man ju leva oxå..har jag hört..

Just nu är man lite allmänt sliten & låg, tur att man har trevliga saker att se fram emot. ..som t.ex GUIF i SM-final på lördag mot Alingsås i Globen..

Jag hoppas få anledning att återkomma hit...snart..

Kram på er mina vänner..

Inga kommentarer: