tisdag 14 april 2009

Off season..

..eller ja.. Vi har i.a.f varit lediga sedan kvalet.. Ikväll kör vi igång igen. Jag har laddat batterierna och hoppas saker och ting ska falla på plats snart. Det vore skönt, både för arbetsron och allt annat.

Var i Södertälje under påskhelgen och kikade på Scania Cup, det är en stor ungdomsturnering i basket (vad annars) för ungdomar födda mellan 91-97. Jag såg en himla många matcher och en hel del lovande spelare. Eftersom jag var där med Blomqvist så koncentrerade vi oss mest på Luleå-lag.. Har träffat många sköna individer däruppifrån. Micke Johansson, Stefan "Skuggan" Nilsson mfl. Jag är nog lite smygnorrlänning när allt kommer omkring...

Det har inte varit särskilt mycket annat på tapeten den senaste veckan faktiskt..
..OK.. jag fick en väldans massa reaktioner på min dans i Sporthallen under vårt firande av Damligaplatsen. Enbart positiva, och det vore väl sjutton annars..





Nu får det räcka för idag..

Over & out..

1 kommentar:

FBK:arn E sa...

ryktas om videoblogg snart?