söndag 22 juni 2008

..mera EM..

..jag är inte så speciellt lyckad i mina tips under denna turneringen. Jag trodde ju senaste på Holland..och fick det rakt i ansiktet. Nu sitter jag här med bara minuter kvar till Spanien-Italien. Vet inte alls hur jag tror att det går. Men jag hoppas på Spanien. Det borde vara deras "tur"..även om de historiskt sett har datumet emot sig. Den som har koll vet vad jag talar om.

Spännande semifinaler blir det oavsett vilket lag som vinner ikväll.
Spanien/Italien-Ryssland
Turkiet-Tyskland.

Nu vore det ju askul om ryssarna får gå hela vägen. Fast jag har väl omöjliggjort det med mitt tips. Förlåt för det isf..

Kanske kan vi få svenskt deltagande i turneringen ändå. Fröjdfeldt skall ev. vara aktuell sägs det. Vi får vänta och se..

Nationalsångerna nu. Sedan är vi igång.

Heja Domaren!

Inga kommentarer: