tisdag 20 maj 2008

I am not a number...

..I'm a free man.. Som det heter i den gamla,
goda Iron Maiden -låten.. The Prisoner.

Well, nu är inte det riktigt sant heller. Jag är inte fri på något sätt, jag är ganska knuten. Till ett ansvar, på skolan, åtminstone ett par veckor till, närmare bestämt fram till den 10e juni. Semester. Perfekt. Då är ju fotbollsfesten i full gång. Jag ser verkligen fram emot Fotbolls EM 2008. Ingenting kan få mig att missa alla de härliga matcherna. Matcher i stort sett varje kväll under drygt tre veckor. Dessutom på en kanal som man har tillgång till. Tjoho.!

Idag gjorde skolledningen något de skulle gjort för länge sedan. Med hänsyn till den personliga integriteten så avslöjar jag inte vad (men han hade förtjänat detta för länge sedan..).

Undrar någon över rubriken i detta inlägg..? Jag också. =)


Fånge eller bara illa ute?

1 kommentar:

Anonym sa...

O vilken kanal e det då? För alla går väl inte i 4an eller???
Jag har inte fattat iallafall