torsdag 17 april 2008

Sedärja..

Jag får vara kvar på Stålfors resterande del av terminen. Skönt.
Rektorn hittade en liten påse med pengar tydligen. =)

Denna helg är det Billys Basket Cup. Förberedelserna har pågått i veckor och nu återstår det sista att göra såhär ett dygn innan första uppkast. Jag skall iväg till Badmintonhallen under kvällen för att förbereda planerna där. Antar att jag skall skruva upp korgar, tejpa linjer och sådant. Kul? Nja! Sent? Japp! Imorgon eftermiddag jobbar jag med incheckningen i Sporthallen och under lördagen skall jag dels arbeta under frukosten i Vildrosen, och sedan på kvällen under discot i Pingvinen (Parken Zoo).

På söndagen skall jag vara sekreterare i Badmintonhallen mellan 11.30-14.30 och sedan plocka ihop "skiten"..

..det om basketen.

I övrigt skall jag under de närmaste dagarna:
* Åka till Volvo CE med klassen i morgon
* Se SM-final #6 på Kanal 5 imorgon
* Käka middag hemma hos Ida, eftersom hon fyller år
* Sova en stund
* Se en ev. 7e SM-final i ishockeyn på tv...

..jag är rätt övertygad om att jag kommer vara t-v-ä-r-s-l-u-t på söndag kväll.
..semester måndag? ..eller i.a.f. sovmorgon kanske..?

Inga kommentarer: