tisdag 25 mars 2008

Påsk?

Nu sitter man här framför datorn. Det var ju nästan en vecka sedan mitt senaste inlägg så det är hög tid att uppdatera bloggen. Intressant att det gått flera dagar utan inlägg från mig. Jag har ju varit ledig sedan i fredags och man kan ju tycka att det borde kunnat ske någon intressant händelse att berätta om.

..så är dock inte fallet. Vi tränade soft med basketen i fredags och sedan såg vi lite matchsekvenser med det kommande kvalmotståndet Eos från Lund. Vi måste vara ödmjuka inför matchen, det kommer inte räcka med att bara ställa ut skorna, men jag kan inte se hur vi skulle kunna förlora mot det där laget om vi bara gör vårat jobb. Kvalet börjar i morgon, onsdag. 19.00, hemma i Sporthallen.

Vidare så har det ju varit påsk. Den har egentligen passerat obemärkt. Det har varit så mycket sport att se på teve. Fotboll från Premier League, slutspels- och kvalhockey. Jag har även hjälpt pappa att installera hans nya, fina surroundsystem som vi köpte på Expert. I övrigt har det faktiskt inte hänt särskilt mycket som sagt.

Hoppas veckan har något kul i sitt sköte för min del.

1 kommentar:

Anonym sa...

Rico Waz Here...