onsdag 20 februari 2008

Sportlov och avgörande matcher..

...det är ungefär så det är just nu. Har nu varit ledig från jobbet i tre dagar, och jag håller på att gå ihjäl av leda.. Njaa.. Nästan i.a.f. Måndagen var seg och jag spenderade ett par timmar med min vän Mattias. Vi åkte till IKEA och köpte ett par fåtöljer till hans jobbkontor.. På kvällen var det som vanligt basketträning.

Tisdagen spenderades i soffan fram tills det var dags att bege sig till kvällens lättare träning. Efter det å klev jag hem till min far och kollade lite hockey och den erbarmerliga Champions League-fotbollen. Inter fick spö av Liverpool. Skit

Ikväll onsdag har vi en ooootroligt viktig match i Damligan. Vi möter Umeå Comets på hemmaplan. Vinst är ett måste för att ha fortsatt slutspelsmöjlighet. Vi vill verkligen dit.

I morgon skall jag eventuellt käka lunch med en av mina spelare, och sedan hänga med min syster. Jag är basketledig på kvällen där så jag ska försöka hinna med att kanske bättra på lite smågrejer hemma i köket. Vi får väl se.

I övrigt vill man ju hålla igång. Snart är det ju äntligen måndag igen. Då får man ju återvända till jobbet..

Inga kommentarer: