torsdag 24 januari 2008

Översova...overslept.. Jajamensan..

Att försova sig är inte kul. Att vakna en timme försent med vetskapen att man skulle varit på ett möte för flera minuter sedan är inte kul. Att komma till mötet och bli ivägskickad till frukost istället känns rätt ok.. Mötet var ju i stort sett slut när jag väl dök upp...och min kollega tyckte jag såg stressad ut, så han föreslog frukost.. Bra förslag.

Ikväll är det träningsledigt.. Vi har haft ett par bra träningsveckor, och är laddade inför söndagens mycket viktiga match mot Visby. Tänker för övrigt spendera min lediga kväll med att titta på en massa annan sport på teve tillsammans med min far...bara så att ni vet..

2 kommentarer:

Anonym sa...

D'öh, en direktöversättning av overslept blir ju inte översova juuuuuuuuue. Det blir översov. - säger tjejen som pratar det svenskaste av svenska. Gött mos!

Moggelito sa...

..det vet jag väl.. Det är ingen direkt översättning heller.. =)

..så det så..