onsdag 14 november 2007

...it's probably me..

..men visst är det svårare med inspiration inom en del områden under vissa perioder?

Just nu tror jag att jag har en sådan period. Man jobbar, engagerar sig i basketen och en del annat. Samtidigt ser man fram emot den kommande utlandsresan. 30 november drar jag till Isla da Margarita, Venezuela. Tio dagar skall jag och min far vara borta. Vi lämnar Fosterlandet när det är som mest grått, mörkast & tråkigast. Det är en "all inclusive-resa" Det är ju alltid trevligt att slippa tänka på pengar till mat och annat smaskens.. =)

..baksidan är att jag missar två matcher med EB.. Luleå & Norrköping borta. Smällar man får ta antar jag..

Månne är det väntan på resan som gör att det finns saker som känns extra tråkiga just nu? Detta gäller såklart inte allt i min värld. Men jag är bara människa.

För övrigt kan jag berätta för er som inte visste att vi var på Gotland med damlaget i helgen som var. Det slutade med en snöplig förlust. Men jag vet att vi kommer allt närmre nästa vinst. Den får gärna komma nu i helgen. Vi har två matcher, 08 Sthlm borta på lördagen, (nä den krockar inte med Spanien - Sverige) och på söndagen Jämtland hemma. De har för övrigt sedan förra veckan eskilstunabekantingen Cisti Greenwalt, i laget.

Som liten bonus kan jag även berätta att min "stora-lillasyster" numera fått upp sina myrifieringar på nätet. Vad sjutton är nu en sådan för nå't, tänker ni.. Hade sidan inte legat nere kunde jag visat er.

..for now...
Over & out...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är fortfarande avundsjuk på den där resan!!!

Unknown sa...

För övrigt så kommer man ingenstans med länken till din systers myrifieringar! *Gråt och tandagnisslan*