söndag 12 augusti 2007

Stadsvandringar.

Idag hade vi premiär på de dramatiserade stadsvandringarna. Succé direkt. Biljetterna är snart slut och vi har ytterligare några söndagar framför oss..

Konstapel Kask & co


Jag hamnade framför pressfotograferna ett antal gånger, jag lovar att utöka bilutbudet här. Det är även en r'tt kul företeelse att medans man står och väntar på "sin scen" kommer helt vanliga turister och annat lössläppt folk förbi och ber att få ta min bild. Man är lite utav en minikändis alltså.. =)

3 kommentarer:

Darliing also named Amanda sa...

Haha du och jag Mogge. Bli fotograferade på samma plats, två dagar i rad. Respekt!

Anonym sa...

Sorgligt nog finns de de som inte ens har råd att köpa någon biljett. De får väl huka bakom husknutar och buskagier o. smygkika...

Unknown sa...

Stiligt! Urkukat att jag inte kunde se dej! Minst!