måndag 30 juli 2007

..jag...en rockstjärna..

...nja.. Nästan. Jag har i.a.f köpt Guitar HeroII och Guitar Hero:Rocks the 80's till min Playstation 2..med tillhörande gitarr. På så sätt får man ju utlopp för sina näst intill perversa rockstjärnedrömmar. Jisses vad kul det är..och nyttigt, eftersom man rör på sig rejält. Är det nu så att du är född på en annan planet och inte vet vad jag talar om så kan du t.ex Googla Guitar Hero. Jag orkar inte lägga in länken, jag har träningsvärk efter allt gitarrspelande. =)


På onsdag kör basketen igång igen. Det blir spännande och kul..

Vi hörs..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din skådespelarkarriär, då???

Skämt åsido; Idag blev jag riktigt besviken när det gick upp för mig att det var "föreställning för anhöriga" i SÖNDAGS -av Dramatiserade stadsvandringarna
=:o( ...och vi missade det!

Moggelito sa...

..det finns biljetter kvar till de andra föreställningarna. Jag har haft så mkt att stå i att ja glömde bort att påminna er.