onsdag 21 mars 2007

...men orka..

Blir man inte bara t-r-ö-t-t på folk som bara ser sitt eget bästa hela tiden? Vad hände med hänsynen till medmäniskorna? Jag vet inte. Lite smått "off" på vissa personer nu, men det kanske går över. Tur att man ska träna innebandy i kväll så man får avreagera sig litegrann. Det är så sköt att få slänga sig lite framför benen på folk, få lite stenhårda skott på överkroppen. Det tar liksom bort alla små aggressioner man kan samla på sig under arbetsdagarna (t.ex). Jag är ju målvakt i vårat lag, men kommer missa sista matchen nu på söndag. Vi är ju visserligen redan klara för avancemang till ettan i Korpserien, så den matchen får reserven stå. Innebandyn krockar nämnligen med Basketherrarnas kval till div1. Jag är ombedd att filma matchen, och det är väl klart att man ställer upp.

I övrigt kan vi väl nöja oss med att notera att Hv71 slog ut Brynäs i kvartsfinalen i hockeyslutspelet. (HAHA!) Ikväll tar de sig an MoDo. Heja Hv.

Jag har i.a.f varit lite duktig..kom jag på. Har sökt till Lärarutbildningar nu till hösten. Distanskurs är målet. Disciplin är tilvägagångssättet. Billigt är kostnaden. =) Lite kul i.a.f

Inga kommentarer: